Sunday, October 7, 2012

07.10

Na początku trochę o ubraniach. Spodnie kupiłam na przecenie za 50zł. Jakimś cudem zmieściłam się w ostatnią parę w rozmiarze 32.Torbę kupiłam na chłopięcym dziale H&M dobrych parę lat temu i wciąż świetnie mi służy.
Od paru dni miałam ochotę na gorącą, gęstą czekoladę do picia. Dziś kupiłam gorącą czekoladę w Starbucks i niestety się zawiodłam. Zamówiłam Classic Hot Chocolate, która moim zdaniem smakowała tak samo, jak te, które możemy kupić w automatach. Czy ktoś z Was próbował kiedyś drugiej dostępnej w Starbucks gorącej czekolady-Signature Hot Chocolate i czy jest gęstsza? Gdzie w Krakowie polecacie gorącą czekoladę?:)








marynarka- sh
spodnie- Tally Weijl
bluzka- pożyczona od mamy
torba- H&M

4 comments:

  1. W Nowej Prowincji jest najlepsza gęsta i do tego można poprosić z bitą śmietaną. Znajduje się na Rynku na Brackiej 3 do tego mają świetny wystrój.

    ReplyDelete
  2. słodki wentzl na rynku w krakowie, najlepsza gorąca czekolada pod słońcem, jest gęsta i baaardzo słodka i świetnie pachnie :)

    ReplyDelete
  3. Zestaw fajny, bo minimalistyczny, świetnie Ci z grzywką! :)

    ReplyDelete