Tuesday, September 14, 2010

Nowy kolor włosów




Ciągle nie mam czasu na robienie zdjęć.
Coś, a raczej ktoś inny zaprząta mi ostatnio głowę ;)
Poza tym choruję, więc nie jestem w stanie robić zdjęć.

Jakiś czas temu natknęła mnie chęć do zmiany koloru włosów.
Nie chciałam drastycznej zmiany, więc po prostu zmieniłam odcień blondu.





Na każdym zdjęciu wyglądają inaczej, na niektórych nawet nie widać różnicy z poprzednimi.
Kolor wyjściowo miał być jak na opakowaniu. (http://img.bazarek.pl/43770/6412/232515/206513957648b84b08b4194.jpg)



Poza tym dopiero niedawno dowiedziałam się o publikacji artykułu o mnie, możecie go zobaczyć tutaj: http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425,8307249.html

7 comments:

  1. podoba mi się :)

    pozdrawiam,
    Paula

    ReplyDelete
  2. ładne oczęta. jak się zalogowałas na lookbook? pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. no zwyczajnie to sie nie da, potrzebne jest hm 'zaproszenie' dlatego spytałam. ;)

    ReplyDelete
  4. Z tego co widzę to już nie, ale mogę się mylić.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. widać zmianę w kolorze, przynajmniej ja widzę :)

    ReplyDelete